Klett

Korpa

Pogledajte vašu korpu.

Katalog



Opis

Priručnik je pisan jasnim, preciznim jezikom sa dobro definisanim terminima. Rečenice su razumljive i stilski odmerene. Delovi priručnika pažljivo su segmentirani i prilagođeni potrebama učitelja.

***

Glavna promena u savremenoj koncepciji i praksi obrazovanja i vaspitanja jeste pomeranje težišta sa nastavnih sadržaja na ishode, odnosno sa nastavnih sadržaja na proces učenja i njegove rezultate. Školsko učenje treba da bude osmišljeno tako da učenik zauzima aktivnu ulogu u procesu sticanja znanja i razvoja veština. Osnovni cilj nastave jeste da podstakne razvoj učenika, koji će stečena znanja umeti da primeni u praktičnom, svakodnevnom životu.

***

Projektna nastava je inovativan model koji menja ulogu učitelja. On je koordinator koji podstiče i usmerava, a učenici su glavni nosioci aktivnosti. Cilj je da učenik uči glavom, srcem i rukama. Projekat treba da objedini i poveže sadržaje različitih predmeta, a da u isto vreme poveže znanja koje učenik stiče vlastitim iskustvom. Sve su ovo razlozi zbog kojih je projektna nastava jedan podsticajan izazov za učitelja, koji zahteva puno odgovornosti.

Ana Balaban, pedagog u OŠ „Filip Višnjić” u Beogradu


Teme gotovih projekata u priručniku:

  • Od slikovnice do enciklopedije
  • Svako ima oblik svoj
  • „Lične karte” životinja
  • U svetu dečjih instrumenata
  • Radionica za automobile

Teme skica projekata iz priručnika:

  • Ili grmi il' se zemlja trese
  • Šta u kući vreba, uvek znati treba
  • Kampanja „Zaštitimo prirodu”
  • Pravimo zdrava jela
  • Lepo ponašanje
  • Štedim – više vredim
  • Moj portfolio